Cannes Lions 2009

2009 m.

Krizė kaip ir prasidėjo ir automobilių verslą tai palietė kaip reikiant. Visi gamintojai buvo optimizavę gamybą “geriems laikams” ir sustojus prekybai liko su dešimtimis ar šimtais tūkstančių neparduotų mašinų. Tiesa, dauguma šalių, viena po kitos, pradėjo įvairias automobilių parko atnaujinimo programas ir taip “virtualiai” tempė rinką į viršų.

Pasižiūrėkime kas darėsi reklamos fronte (logika sakytų, kad per krizę reikia stipresnės reklamos?).

2009 m. bronza

pavadinimas: HONDA LIVE / užsakovas: HONDA / produktas: HONDA ACCORD / pristatanti kompanija: 4CREATIVE / šalis: UNITED KINGDOM

Galima pritaikyti Lietuvoje naudotą kažkokio alaus reklaminį šūkį – “jis gyvas”. Na taip, tie akrobatai įspūdingi, tas jų numeris sudėtingas (nors nesu specialistas), tačiau man kažko pritrūko… Realiai tik dėl to “live” faktoriaus ir įdomus.

pavadinimas: PARKING / užsakovas: VOLKSWAGEN AG / produktas: VOLKSWAGEN PARK ASSIST / pristatanti kompanija: GRABARZ & PARTNER / šalis: GERMANY

Gal truputį ir juokinga, bet labiau kvaila. Tikrai galima sugalvoti geresnių būdų šios sistemos reklamai.

pavadinimas: BOXES / užsakovas: VOLKSWAGEN TRUCKS / produktas: VW TRUCKS / pristatanti kompanija: ALMAPBBDO / šalis: BRAZIL

Sovietiniais terminais kalbant – “idėjiškai stiprus”. Juokas juokais bet tikrai priverčia pamąstyti apie tai kaip keliauja prekės.

2009 m. sidabras

pavadinimas: SHOPPING / užsakovas: CITROËN / produktas: CITROËN C3 / pristatanti kompanija: H SURESNES / šalis: FRANCE

Efektyvumo etalonas bet kuriai agentūrai. Bepigu daryti reklamą turint milijoninį biudžetą, o čia yra puikus pavyzdys, kaip galima pasiekti tikslą beveik neišleidžiant pinigų. Dvi olialia pupos, automobilis, šmutkės ir valanda filmavimo parkingo aikštelėje su minimalia technika. Paskui dar kelios valandos kompiuterinės redakcijos ir turim klipą, kuris veikia tiek pat gerai, kiek 10 ar 100 kartų brangesni kūriniai. Man patinka.

2009 m. auksas

pavadinimas: DOG-FISH / užsakovas: VOLKSWAGEN / produktas: VW SPACEFOX / pristatanti kompanija: ALMAPBBDO / šalis: BRAZIL

Ne toks jau baisus tas “SpaceFox”. Jei 1970 m. jau būtų buvusi kompiuterinė grafika, tai klipo idėja būtų labai tikusi reklamuoti šitam. Kanų aukso gal ir nevertas, bet šiaip neblogas.


Ir mano (primirštas) TOP3:

Gavo bronzą. Pavadinimas: UNBOXED / užsakovas: AUDI UK / produktas: AUDI Q5 / pristatanti kompanija: BBH / šalis: UNITED KINGDOM

Vizualus, gera muzika ir stipri mintis. Užskaitom.


Gavo sidabrą. Pavadinimas: DREAMS / užsakovas: DAIMLER / produktas: MERCEDES PRE-SAFE
SAFETY SYSTEM / pristatanti kompanija: JUNG von MATT / šalis: GERMANY

Intriguojantis ir su netikėta pabaiga. Tiesiog mersiškai geras.


Gavo auksą. Pavadinimas: CRASH TEST PANDA / užsakovas: FIAT / produktas: FIAT CAR RANGE / pristatanti kompanija: MARCEL / šalis: FRANCE

Įsivaizduoju kaip sukluso ir bežiūrėdami ėmė šiauštis visokie gyvūnų teisių mylėtojai (aš ne prieš juos), tačiau sulaukę klipo pabaigos liko be kovos. “Fiat” nedažnai sublizga Kanuose, bet šis tikrai vertas aukso. Plius labai gerai prikausto dėmesį.


Tagged , , , , , , , ,
Popo.lt tinklaraščiai. Hosting powered by   serverių hostingas - Hostex
Skip to toolbar