Taigi, ką tik baigėsi didžiausia visų reklamščikų kasmetinė tūsovkė ir man laikas atnaujinti savo rubriką. Praėjo jau keletas mėnesių nuo paskutinio teminio įrašo “Cannes Lions 2010” ir reklamų aš jau kažkiek pasiilgau (buvau tikrai persisotinęs darydamas tas apžvalgas). O šiaip teminę rubriką bloge turėti yra smagu, reiks ir šitą vėl pajudinti.
Iškart atsiprašau, kad pateikimo forma šiame įraše bus kiek kitokia. Ankstesniuose, kai aprašinėdavau seniau įvykusius apdovanojimus, visus video kiek įmanoma esu gražiai sudėjęs į patį įrašą. Šį kartą pačiam renginio puslapyje viskas taip gerai pateikta, kad patingėjau kažką atskirai išrinkinėti iš youtube (o iš www.canneslions.com atkelti video ne mano kompetencijai), taigi pateiksiu tik nuorodas. Aišku taip rizikuoju su įrašo ilgaamžiškumu, nes tos nuorodos greičiausiai dings, na bet tiek to – tingumas šį kartą paėmė viršų.
Ir dar. Visiškai neišaukštinu šio renginio įvertinimo – kaip ir visuose kituose apdovanojimuose objektyvumas čia sąlyginis. Be to, toks dalykas kaip reklama išvis sunkiai vertinamas. Tačiau Kanų Liūtai kaip Oskarai – nebūtinai laimi geriausieji, tačiau renginys savo srityje žinomas plačiausiai ir neatsižvelgti į jo nominantus būtų neprotinga.
Taigi.
2011 bronza:
Category: Cars Title: CHANGE ROOMS Advertiser/Client: VOLKSWAGEN Product/Service: VW PASSAT Entrant Company: DDB Sydney, AUSTRALIA Advertising Agency: DDB Sydney, AUSTRALIA
http://www.canneslions.com/work/film/entry.cfm?entryid=20500&award=4
Gražu, vaizdinga, bet turbūt reikia būti australiečiu kad suprastum…
—
Category: Cars Title: OLD LADY Advertiser/Client: PON’S AUTOMOBIELHANDEL Product/Service: VW GOLF Entrant Company: DDB AMSTERDAM, THE NETHERLANDS Advertising Agency: DDB AMSTERDAM, THE NETHERLANDS
http://www.canneslions.com/work/film/entry.cfm?entryid=18415&award=4
Visi (tautiečiai) galim gerai pažvengti, tačiau juokiamės patys iš savęs – mūsų turguose frazės ir legendos “nedaužta”, “tikra rida”, “važinėjo tik senukas sekmadienį į bažnyčią” dar puikiai veikia… Labai norėčiau, kad ridos (tai juk esminė naudoto automobilio charakteristika) atsukimas būtų įtrauktas į kriminalinių nusikaltimų sąrašą.
—
Category: Cars Title: MILK RUN Advertiser/Client: VOLKSWAGEN Product/Service: VW Entrant Company: DDB GROUP NEW ZEALAND Auckland, NEW ZEALAND Advertising Agency: DDB GROUP NEW ZEALAND Auckland, NEW ZEALAND
http://www.canneslions.com/work/film/entry.cfm?entryid=11593&award=4
Idėja silpnoka, įgyvendinimas kiek geresnis – vidutinis banalios reklamos pavyzdys.
2011 sidabras:
Category: Cars Title: PATHOLOGICAL LIAR; DIRTY COPS Advertiser/Client: LAND ROVER Product/Service: LAND ROVER LR4 Entrant Company: Y&R New York, USA Advertising Agency: Y&R New York, USA
http://www.canneslions.com/work/film/entry.cfm?entryid=24266&award=3
Viso du tos pačios kampanijos klipai. Paprasta, bet man patinka. Be to, labai taikliai atskleidžiamos produkto savybės. “LR” ir anksčiau jau panašiai darė.
—
Category: Cars Title: TRANSLATOR Advertiser/Client: VOLKSWAGEN Product/Service: TIGUAN Entrant Company: ALMAPBBDO São Paulo, BRAZIL Advertising Agency: ALMAPBBDO São Paulo, BRAZIL
http://www.canneslions.com/work/film/entry.cfm?entryid=20477&award=3
Esu jau sakęs ankstesnėse Kanų apžvalgose, bet pasikartosiu – Pietų Amerikoje gimsta daug idėjiškai stiprių reklamų. Įgyvendinimas pas juos dažnai paveda, bet idėja viską atperka su kaupu, kaip ir šioje.
—
Type of Entry: Product & Service Category: Other Vehicles, Auto Products & Services Title: I LOVE YOU; BOSS; SON, YOU’RE ADORABLE; IT´S NOT YOU Advertiser/Client: VOLKSWAGEN Product/Service: ORIGINAL PARTS Entrant Company: ALMAPBBDO São Paulo, BRAZIL Advertising Agency: ALMAPBBDO São Paulo, BRAZIL
http://www.canneslions.com/work/film/entry.cfm?entryid=20478&award=3
Viso keturi kampanijos klipai. Vėl Brazilai sužibėjo ir vėl pasikartosiu – mane veža tokios reklamos kurioms įgyvendinti realiai užteko kelių šimtų $. Jų visa jėga ir vertė yra idėjoje ir tai yra tiesiog super. Ir vėl “VW” su gera reklama (tą “VW” fenomeną esu paminėjęs šito pabaigoje).
—
Category: Other Vehicles, Auto Products & Services Title: LOVE STORY Advertiser/Client: CAR ONE Product/Service: USED CARS Entrant Company: LEO BURNETT ARGENTINA Buenos Aires, ARGENTINA Advertising Agency: LEO BURNETT ARGENTINA Buenos Aires, ARGENTINA
http://www.canneslions.com/work/film/entry.cfm?entryid=21824&award=3
“CAR ONE” pernai buvo ir auksą gavę. Šiais metais kiek silpniau, bet irgi neblogai.
2011 auksas:
Category: Cars Title: FORCE Advertiser/Client: VOLKSWAGEN Product/Service: VW PASSAT Entrant Company: DEUTSCH INC. Los Angeles, USA Advertising Agency: DEUTSCH INC. Los Angeles, USA
http://www.canneslions.com/work/film/entry.cfm?entryid=6396&award=2
Komisijoje garantuotai buvo vienas ar keli “Star Wars” fanai, taigi nenuostabu kodėl auksas. Kadangi dėl “Star Wars” pamišęs nesu tai ir klipas man pasirodė “neauksinis”.
—
Category: Cars Title: BORN OF FIRE Advertiser/Client: CHRYSLER Product/Service: CHRYSLER 200 Entrant Company: WIEDEN+KENNEDY Portland, USA Advertising Agency: WIEDEN+KENNEDY Portland, USA
http://www.canneslions.com/work/film/entry.cfm?entryid=13031&award=2
Turi būti tam tikro socialinio sluoksnio amerikietis kad užvežtų – tiesa, “Chrysler” būtent į tokius ir taiko. Klipas specifinis – buvo parodytas tik kartą per “Super Bowl” finalą, kai visi galynėjasi kas geresnę reklamą parodys (ir kai minutė eterio kainuoja n milijonų $).
—
Štai ir viskas. Visi kiti laimėtojai, tame tarpe ir “Grand Prix” patalpinti ir aprašyti “Cannes Lions” puslapyje ir labai rekomenduoju ten nueiti – tikrai geriau nei beprasmiškai blūdinti po kokį delfį (nors nemanau kad šio blogo skaitytojai tuo piktnaudžiauja).
kadangi teko pagyventi detroite – tai chrystlerio reklama 10 balu. miesto armosfera perteikta puikiausiai. dar galejo po 6 and 7 mile road (juoduku getai) pasivazineti pilnam efektui 😀 bet tiksline rinka irgi ne kazka – “varguoliams”.
star warsu reklama turbut buvo labiausiai siuntinejamas filmukas siais metais. as irgi star wars ne fanas, bet reklama sukurta kokybiskai.
kaimiecio auksa nuskina vw su iphone autocorrect parodija! reklama kainavo kokius 2$, bet afigiena.
blogiausia irgi VW su savo pienu. nuobodzios masinos nuobodiem zmone. LR irgi ne kazka.
as irgi uz autocorrecta! 🙂